poniedziałek, 16 stycznia 2017

Reinkarnacja Maria João de Deus (matki Chico Xaviera)






Pewnego wieczoru w 1997 r.odwiedziliśmy Chico Xaviera ,a on nam opowiedział następującą historię:

-Dziś moja matka przyszła do mnie i powiedziała:

-Dziecko moje ,po tylu latach nauki, tu w świecie duchowym klasyfikuje się na stanowisko  pracownika socjalnego.
Przychodzę  pożegnać się i  powiedzieć,że już  nie będę więcej  cię odwiedzać.

-Pani ma zamiar mnie zostawić ?

-Nie dziecko moje.Wyobraź sobie,że twój ojciec musi się odrodzić i powiedział,że będzie reinkarnować , jeśli  ponownie zostanę jego żoną.Rozmawiałam z Cidalią (twoją drugą matką) która wychowała cię z tak wielką miłością,która nigdy nie robiła róznicy pomiędzy moimi ,a swoimi dziećmi.Wspomniała mi,że także musi powrócić na Ziemię.
Powiedziałam jej:

-Cidalia,byłaś tak dobra dla moich dzieci,tyle się poświęciłaś,przetrwałaś tak wiele upokorzeń...
Nigdy nie zapomnę ,kiedy powiedziałaś ,a Joae Candido,że wyjdziesz za niego tylko wtedy,gdy spowrotem wrócą porozrzucane po kilku domach nasze dzieci,tak bardzo chciałaś otoczyć je opieką.
Od mojej decyzji o powrocie do ciała rozmyślałam dużo o tym wszystkim i przychodzę zapytać ?

Czy zaakceptowałabyś ,aby urodzić się jako nasza pierwsza córka?
Objełyśmy się płacząc.

A kiedy się żegnałam,zapytałam:

-Cidalia,co mogłabym zrobić dla ciebie,kiedy będę twoja matką?

Na co odpowiedziała:

-Pani Mario,zawsze miałam duże skłonności do muzyki,bardzo lubię pianino ,ale nigdy nie miałam możliwości,aby to zrealizować.

-Dobrze dziecko moje,przeleję do serca twoje pragnienie,abyś ty jako moja pierwsza córka przyszła ze skłonnościami do muzyki.Jezus zapewni nam radość z posiadania pianina.

W tym momencie Chico zalewał się łzami ,a my wraz z nim.

Pani Maria kontynuowała:

-Twój ojciec Joao Cándido powróci na Ziemię w 1997 r.będę przy nim przez trzy lata ,a nstępnie w pierwszych miesiącach 2000 r.i ja przybędę.

-Ale pani już tak bardzo cierpiała ,czy ponownie chce pani odrodzić się,aby być żoną i matką?
-To są ofiary miłości...
Do zobaczenia kiedyś moje dziecko...

W tym momencie i ona zaczęła płakać-wspomniał Chico.

Z książki  ,,Momentos com Chico Xavier,,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz