czwartek, 7 września 2017

Leon Denis,,Celtycki Geniusz i niewidzialny świat"




Godny podziwu i niestrudzony pracownik filzofii spirytystycznej Leon Denis w 1927r.  w ostatnim roku swojego cielesnego życia opublikował ,,Celtic Genius,, jest to praca związana z celtyzmem i druidami pochądzącymi z Galii.Poza historią tych prac autor chciał zwrócić uwagę na współpracę z niewidzialnym światem i zdradził ,że Duch Allana Kardeca poprzez komunikację mediumiczną poinformował,że podobnie jak on,również mieszkał w Galii.Leon Denis wyjaśnia,że od tego czasu zachował głębokie wrażenie i intuicję prawdy.



Wypiera mnie wielkie szczęście ,że zstąpiłem i zbliżyłem się do was,ponieważ czuję moralną satysfakcję,prawdziwą przyjemność  tego,że dobrze przystosowuję się do istot,które zasadniczo promieniują identycznie tym samym,co mój perispirit.Niech uczy to nas,że aby móc wzajemnie rozumieć się,wymieniać myśli i punkty widzenia potrzebna jest fluidyczna adaptacja.Od każdej osoby rozprzestrzenia się światło proporcjonalnie do egzystencji,którą przeżyła,a bogactwo molekularne fluidów,które tworzy psychiczne JA ma bezpośredni związek z pracami,próbami,cierpieniami i wysiłkiem realizowanym zarówno w świecie fizycznym jak i duchowym.
Chciałbym dodać,że szczególnie miło jest mi z powodu tego,że zstąpiłem do kraju jakim jest Francja,którą kochałem i materialnie zamieszkiwałem od Amoryki do Mauriana.
Każdy region według mojego uznania rozwinął się i to nigdy nie zostanie utracone.
Jako Celtyk zaimpregnowany byłem tą mistycznością,którą przyniosłem z przestrzeni kosmicznej.Póżniej w mojej przedostatniej inkarnacji w Savoy nabrałem moralnej siły niezbędnej do doktryny ,którą znacie.Ale przede wszystkim porozmawiajmy o istnieniu,które doprowadziło mnie do postawienia stopy w Bretanii od której zainicjował się początek,iskra poznania wszechświata.Ta iskra świeciła przez moje różne istnienia w zależności czy starałem się żyć  bardziej materialnie czy duchowo.
Są istoty,które nie rozumieją wielości istnień.W nich inicjująca iskra została zakryta,ponieważ ich życie całkowicie pochłaniają zmagania materialne.Istnieją egzystencje zbierające wiarę lub owoc pracy ,takie jest niezmienne prawo, jedna z podstawowych zasad,która polega na rozwinięciu różnych alternatyw zbierania błogosławionych zarodków,które pomagają w postępie kiedy jesteśmy w przestrzeni.
Bóg wykreował promień światła,którą jest dusza i ten blask Bożego myślenia musi przechodzić przez transformację i kolejne postępy,tworząc promienny dom ,który przyczyni się do utrzymania i równowagi atmosfery światów.
Jest to porządek,który wskazuje na konieczność przeżycia wielu żyć.

Pierwsze społeczeństwa,które zamieszkiwały waszą Ziemię dostarczyły szkicu przyszłej cywilizacji,w pewnych momentach duchowa inicjacja była juz zaawansowana, przykładem byli  Egipcjanie,Celtowie i Grecy.Nosili oni w sobie boskie światło,które paraliżowało materialne siły.Już w tamtych czasach elementy progresu zostały ugruntowane.Odwzorowanie istot ,które naprzemiennie żyły w materii ,a następnie w kosmosie od tamtej chwili regularnie mogły się rozwijać.
Nowi przybysze inkarnowali ,w zależności od stopnia ich ewolucji,pochodzili z niższych światów,istniejących lub już zanikłych.
Celtycka idea jest istotą,która wywodzi się z boskiego skupienia i reprezentuje ducha czystości w rasie,to ona tłumaczy i wyjaśnia duszę narodową.To lot do wyższych sfer,początkowa wiedza na temat boskiego skupienia,wyższa myśl,korelacja dusz i światów,orientacja w dążeniu do celu,która musi być wyrafinowana i oświetlona,gdy nasza ewolucja się rozwija.
Celtycyzm jest światłem ,które uczy drogi do przyszłych badań psychicznych.
Ponad nim do waszego kraju przeszczepiła się myśl o chrześcijaństwie,ponieważ chrześcijaństwo zostało zaimpregnowane innym światłem ,światłem wschodniego mistycyzmu.

W waszym świecie istnieją uprzywilejowane punkty,które są jak lustra,kondensatory i reflektory fluidów,mające na celu podnoszenie wibracji mózgów i serc ludzkich.
Te punkty to trzy domy :wschodni dom Indii,chrześcijański dom w Palestynie i dom celtycki na zachodzie i na północy.
Jeśli zbadamy genezę zjawisk,które urzeczywistniły doktryny,ujrzymy,że nadrzędna przyczyna zawsze jest ta sama i ,że wasza planeta jest pod wpływem  fluidów ,wyższych fal,które są prawdziwymi tętnicami wszechświata.

Dla waszej ewolucji przygotowane są nowe zasady,które uczyć będą całej ludzkości piękna,wielkości i mocy boskiego uniwersum.

Allan Kardec
12 czerwca 1926 r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz