sobota, 17 listopada 2018

Marylin Monroe





Marilyn Monroe w przekazie z zaświatów nadmienia,że odeszła z ziemi przez opętanie duchów z astralu niższego.
Psychografia Chico Xaviera jest kolejnym dowodem na ciągłe nękanie ludzi przez duchy niższe,które wpływając na mysli istot ludzkich utrudniają życie.
Przekaz pochodzi z książki,,Okres ważności,,psychografia
Francisco Cándido Xavier.

...Twoje życie Marlin miało wielki wpływ na wiele istnień ludzkich,chcielibyśmy otrzymać chociażby niewielką część twojego przesłania dla tych,którzy podziwiali cię w filmach i którzy pamiętają twoją postać jako bardzo wyjątkową.

Marilyn:

-Kto chciałby doświadczyć okrzyku bólu?
-Ból zobowiązuje...
-Byłam kobietą jak wiele innych,jednak nie miałam czasu ,aby zastanowić się nad filozofią.


Dla nas nie ma to znaczenia,więc możesz zostawić nam wiadomość:

Marilyn:

-No cóż,powiedz kobietom ,aby nie oszukiwały się,co do swojej urody,fortuny,niezależności i sukcesu...Wszystko to daje sławę,ale sława jest pułapką w której z rzadkością pokazuje się wielkość moralną.

Tym samym przyznajesz,że kobiety powinny pozostać wyłącznie w domu?

Marilyn:

-Nie do końca.Dom jest instytucją,za którą odpowiada zarówno mężczyzna jak i kobieta.Chcę powiedzieć,że kobiety przez wieki walczyły o swoją wolność... A teraz w krajach w których jest postęp,muszą nauczyć się  kontrolować.
Wolność jest dobrem,które rości poczucie administracji,tak samo jest z władzą,pieniędzmi i inteligencją...


Panno Monroe,jeśli chodzi o wolność kobiet,czy na myśli miała pani wolność seksualną?

Marilyn:

-Przede wszystkimDlaczego?

Marilyn:

-Biorąc pod uwagę przeszkody w pracy pomiędzy kobietą a mężczyzną,kobieta uważa,że ma prawo do jakichkolwiek doświadczeń w życiu.Teraz kiedy powróciłam do świata duchowego,zrozumiałam,że reinkarnacja jest szkołą o wielkich  trudnościach ,w której kobieta uczy się obowiązku miłości do dzieci oraz moralnego wzrostu,po to jesteśmy wzywane.

Czy możesz wypowiedzieć się w temacie seksu...

Marilyn:

-Seks można porównać do drzwi ziemskiego zycia jest kanałem odrodzenia i odnowy jest w stanie poprowadzić nas w kierunku światła lub ciemności, w zależności od kierunku,który mu damy.

Czy mogłabyś wyjaśnić nam nieco więcej ten temat?

Marilyn:

-Nie potrafię wyraźić się z niezbędną jasnością,jednak mogę powiedzieć,że seks w zakresie form fizycznych oraz w zakresie prac duchowych jest wzniosłym sposobem objawienia miłości reprodukcyjnej.
Lecz jeśli nie będzie respektowany przez rozsądne wartości ,to w naturalny sposób zdominowany zostanie przez inteligencje niższe,które znajdują się na niższych poziomach ewolucji,a których wokół was jest bardzo wiele.


Panno Monroe,jestem zachwycony,słysząc te koncepcje.Zapewniam,że mam dużo szacunku do Pani,zarazem dziwię się,że samobójstwo nie wpłynęło na jasność Pani wypowiedzi.

Marilyn:

-Temat samobójstwa w sposób który został komentowany nie jest prawdą (Marilyn podkreśla uśmiechem)
-Żywi o osobach zmarłych mówią pierwszą rzecz,która przychodzi im do głowy,bez bez względu na to jaką odpowiedź mają  umarli.Wynika to z tego,że żywi ignorują to,że za pewien czas znajdą się w takiej samej sytuacji...
-Opuściłam ciało przez ogromny proces opętania.W tamtym okresie byłam w głębokiej depresji.
Od dziecka w zakresie uczuć cierpiałam wiele wzlotów i upadków ,spowodowane było to tym ,że nie potrafiłam zarządzać własną wolnością...
Po strasznych nocach,w których byłam w dużej gorączce,straciłam orientację i wiarę.W pół świadoma spożyłam składnik,który wydawał mi się zwykłymi tabletkami nasennymi,a który spowodował opuszczenie ciała,zakończenie mojego ziemskiego życia.


Czy przechodząc tą wielką transformację zasnęła pani?

Marilyn:

-Nie było to możliwe.Kiedy gospodyni widząc światło w pokoju zapukała,ja w tym momencie ocknęłam się z ciężkości ,w której tkwiłam.Czułam,że na raz jestem dwoma osobami...Przerażona krzyczałam, nie rozumiałam dlaczego mogę poruszać się i mówić,pomimo tego,że zostałam uwolniona z cielesnej materii...
Moim nieszczęściem było to,że pokój był pełen bezcielesnych złych istot,po pewnym czasie dowiedziałam się,że byłam opętywana , byty niższe zabierały moją energię.
Ból jaki przeszłam jest nie do opisania,jest to część mojego cierpienia,proszę więc o pozwolenie,aby nie wracać już do tego...


Czy będzie możliwym,aby wyjaśnić,dlaczego będąc znieczulona przez środki oraz będąc w stanie odpoczynku doświadczyła pani tak głębokiego wrażenia i to w samym momencie śmierci?
Marilyn:

-W rzeczywistości nie miałam zamiaru zakańczać swojego ziemskiego istnienia,a jednak poddałam się samobójstwa pośredniego.Straciłam moją siłę w imię sztuki,oddałam się życiu,które odciągnęło mnie od szansy wzrostu moralnego...
W ostatnim czasie dostałam informację od braci duchowych ,że po wyjściu z ciała nie byłam w stanie odpocząć dopóki nie uwolniłam się duchów,które mnie wampiryzowały.Poprzez brak rozeznania się w prawach regulujących równowagę duszy sama wspierałam je nie jeden raz.


Rozumiem więc,że teraz posiada pani dużo szerszą wiedzę o opętaniach.

Marilyn:

-Tak,uważam,że opętanie wśród istot ludzkich,to nieszczęście o wiele większe niż nowotwory.
Prośmy Boga,aby nauka na świecie zdecydowała połączyć się z duchowością i starała się rozwiązać te bardzo ważne problemy...


(Rozmówczyni przekazała oznaki zmęczenia.Zrozumiałem,że lepiej będzie, gdy nie będziemy dalej kontynuować tej rozmowy)

Panno Monroe rozmowa z Panią była dla mnie wielką przyjemnością.Czy możemy poznać jakie są obecnie pani plany na przyszłość?
W tym momencie przekazała uśmiech smutku i nadziei,po chwili milczenia powiedziała:

-Jestem teraz ciężko chora,więc po pierwsze chcę poprawić swój stan zdrowia...
-Zaraz potem,w ziemskiej szkole życia ,muszę powtórzyć lekcje i próby których nie udało mi się przejść...
-Na ten czas nie powinnam mieć innego celu jak reinkarnować ponownie, walczyć,cierpieć i uczyć się na nowo.



1 komentarz:

  1. Obecnie już wiemy,że ją zabito, że sprawa była polityczna. Nie wiemy tylko z kim tak naprawdę rozmawiał ten psyhograf i czemu on o tym nie wiedział?

    OdpowiedzUsuń